четвртак, 19. јануар 2012.

ZADOVOLJNA-ZADOVOLJENA

Kolika je uopšte razlika između ova dva pojma?Prevelika?Minimalna?Istovetni su?Ne znam ni sama,ali znam da se ne osjećam isto kad sam ZADOVOLJNA i kad sam ZADOVOLJENA.I da se razumijemo u stratu,ovo ZADOVOLJENA ne odnosi se samo na sex.
Elem,da li je 'toliko buke ni oko čega' ili je jaz golem.Ako se svi zapitate,možda i dođemo do odgovora.
Realno gledajući,postoji razlika.Često se trenutno(ma koliko trajao taj trenutak) osjetim zadovoljenom,ali ne i zadovoljnom i obrnuto.
Hvala Bogu,sudbini,nekoj sili ili kako već sve doživljavamo to NEŠTO,imam prijatelje.I ženske i muške.Znam neke posebnosti iz njihovih života,a znaju i oni iz mog.Studiram tako,onda,kad su zadovoljni,a kad zadovoljeni,pa poredim s mojim doživljajem toga.Definitivno osjećam da ima razlike.Kod mene je barem evidentna.
Primjer 1.
Zadovoljna sam svojom djecom,ali ne zadovoljavaju sve moje kriterijume,što znači da nisam zadovoljena.
Primjer 2.
Zadovoljim se često svojim odrazom u ogledalu,ali nisam ni najmanje zadovoljna kako inače izgledam.
Primjer 3.
Zadovoljna sam se što sam uspjela neke stvari pokrenuti s mrtve tačke i ponovo okupiti neke drage ljude na jedno mjesto i oko sebe,ali daleko od toga da sam se zadovoljila time.
Primjer 4.
Zadovoljna sam svojim učinkom u pisanju,a ni blizu se nisam zadovoljila.Bar ne još uvijek.
Mogla bih nabrajati do sutra,ređati primjere,iščekivati kritike,no tako je kako je.Osjećaje i doživljaje datih momenata ne možemo mijenjati.Često je onaj prvi,spontani,najiskreniji.
Ako su meni drage osobe zadovoljne,ja sam zadovoljena,ako su zadovoljene,ja sam zadovoljna.Od kud sad ta obrnuta proporcionalnost,nemam pojma.Valjda je iskustvo nametnulo takav osjećaj.
Imam jednog najoštrijeg kritičara svih mojih poteza.Ne,ne,nisam ja!Ja sam dovoljno samokritična da to vidim kad bas 'zagovnam'.Ovaj je kritičar poseban,natprosječan i nepristrasan,ali ako mu ne priznam ovdje da li sam njime zadovoljna ili zadovoljena,obrala sam bostan.
Evo priznajem javno,URBI ET ORBI,da sam njime u potpunosti i zadovoljna i zadovoljena.
A sobom,ogledalom........ko zna.....nikad kraja zadovoljstvu i zadovoljavnju?!
Vječita težnja ka nečem boljem,uzvišenijem,vaganje hedonizma i pragmatizma........dokle smo stigli...znaćemo ako smo zadovoljni ili zadovoljeni.
Desilo mi se večeras više lijepih stvari i zaista sam i zadovoljna i zadovoljena....a sutra!?O tom ću misliti sutra!

Нема коментара:

Постави коментар