петак, 13. јануар 2012.

Tebi voljeni I


Onako kako si ex abrupto
došao u moje snove,
ostani honoris causa ljubavi moje.
Nisam ja vamp,nit' dženetska hurija,
ipso fakto sam te zavela,
ipso jure te zavoljela.
Nisam ti metresa,nisam Messalina,
sua sponte prihvati me,
errata corrige života moga.
Intra muros ove duše
samo tvoje ime spava
pro tempore,
volens-nolens.
Biće tako i pro anno,
jer si mi remedij,
vis vitalis de dato.
Svojom retiradom
stavljaš me na examen,al'
sapienti sat,
jer nisam ni skeptik,ni stoik,
jer ne volim pro nihilo.
Želim biti tvoja silfida,
tvoj votum samom sebi.
Da za nas zeugma
traje vječno.
Možda je moja ljubav
suicidna,
no htijenje endogeno traži
da me vodiš kroz Stiks,
kao spiritus agens,
vis major.
Neću dozvoliti da ikad bude
suum cuique,
biću ti dulčineja,
memento mori,zato me voli.
                           Beograd,17.4.1994.

Нема коментара:

Постави коментар