уторак, 28. фебруар 2017.

AKO TI ZATREBAM IKAD

Potraži me slobodno,ako ti zatrebam ikad,
odaću ti tajna mjesta na kojima se krijem.

Potraži me pod otopljenim voštanicama
i kamenim žrtvenicima,tamo provodim noći.

U jutrima me potraži na zgorenim ognjištima
večernjih strahova i tihih samoća.

I nemoj tugovati što nisam nalik Feniksu ,on je samo glupavi mit,
spaljeni se iz pepela nikad ne dižu.

A nemoj ni plakati,jer krilima mojim vlage ne treba,
moraju slobodna letjeti.

Ako me o podnevu tražiš,uzalud ti pos'o Sizife moj,
s vragom ništa ne potpisah.

Protjerali su ga crvenkasti oblaci iznad vinograda,
u dolini mog djetinjstva.

Slobodna mi duša pjeva odu cvjetovima trešanja
i s pčelama se mazi.

Nema ona vremena, ni snage
za paradoks i laži.

Pa ipak, ako ti zatrebam ikad i o podnevu,
ti me slobodno potraži.




                                                           Kruševac, 28.2. 2017.

Нема коментара:

Постави коментар