петак, 14. октобар 2016.

JA SAM TI

Ja sam Ti tekući smaragd što obale mije i modro nebo s potpisom Sunca.
Ja sam Ti pećina oštra i crna smokva i košćela slatka i procvjeto bajam.
Ja sam Ti platan s imenom tvojim i onaj kesten pečen,s Korza.
Ja sam Ti gordost Eminina i Aleksina mladost,raspukli šipak i zerdelija.
Ja sam Ti štreka nepovratna i česma spasenja žednome.
Ja sam Ti avlijska kaldrma i šeboj mirisni i odrnja grozdana.
Ja sam Ti ona što je drugi ljubiše iza Nove gimnazije,dok su tebe kvasile kiše na mostovima.
Ja sam Ti svaka roša za 
klikere i " puspas mene" na direku.
Ja sam Ti bura i jugo,krik galeba nad vodom i pjesma zrikavaca.
Ja sam Ti prvi randes i ljubav vječita.
Ja sam Ti groblje i harem i crkva i džamija.
Ja sam Ti prvo pijanstvo i prva popušena cigara,prvi degenek i prva igranka.
Ja sam Ti Radovanova glumica i mahaluša,majka što se kroz sokak dere i ćaća što šipku bere.
Ja sam Ti šetnja po Barama i slika s Partizanskog.
Ja sam Ti vojnik crvene armije i ona čije usne sanjaš.
Ja sam Ti štiglić što s faše verša i ćuko što zavija gladan.
Ja sam Ti zvizdan i istopljen asfalt,gajba pive i partija tavle.
Ja sam Ti hakanje i ciganluk,trač partija i kafenisanje.
Ja sam Ti ono "Da" pred matičarem i ono posljednje zbogom.
Ja sam Ti baklava i porcija ćevapa,hladna Cockta na Kantarevcu.
Ja sam Ti ona koja čeka i ako zna da doći nećeš.
Ja sam Ti i pjesnik i pjesma o tebi,kojeg više nema.
 I ako se zagledaš jednom u moje oči,znaćeš da i dalje vidim tebe,a Ti odavno, Ti, nisi.



                                                                                                                  Kruševac,14.10.2016.

Нема коментара:

Постави коментар