среда, 9. јануар 2013.

DANAS MI JE DIVAN DAN

Moja dušo bedna
šta ti imaš dati,
šta ti imaš dati,
čim ga darivati
ALILUJA....
Bijedna ili ne,imala,ne imala,dajem i davati ću i dalje.Danas mi je divan dan,blogu mi je rođendan.Prvi,nadam se ne i posljednji.I ako se desi da uz pomoć štapa i kanapa,objavim nekad nešto u vidu knjige,nemam namjeru da njega zapostavim.On mi je prvenac,sin jedinac,a takvi se maze i paze.Možda nije kvalitetan,
možda nije dovoljno izreklamiran,možda je samo hrabrima i rijetkima zanimljiv,ali je moj,osoben i autentičan.
Ponosna sam na 3437 prikaza za godinu dana(ne bilježi moje prikaze ;) ) i mnogo više čitanja.Nisam pisala u
prazno,nisam govorila u vjetar.Jedni su se prepoznali u mnogo čemu i priznali,drugi su samo kradom čitali,
treći su možda zalutali,a četvrti...ko zna...
Dok ne ode ova duša"Bogu na istinu" ili negdje drugdje,moći ćete je pronaći ovdje i izvolite,poslužite se

Нема коментара:

Постави коментар