среда, 22. фебруар 2012.

PMS-ženski neprijatelj br.1

Muči li sve vas?Ne pitam samo žene,već i muškarce.Šta,nije vam jasno kako muškarce može mučiti PMS!?Meni je jasno.Ono što oni  istrpe,za svaku je pohvalu,ali i sažaljenje.
Mislila sam da će s godinama biti lakše,ali naprotiv,sve je gore i teže.Nije pubertet bio uzrok toliko nervoze,a neće ni klimaks.Može biti samo zaguljenije.Od pamtivijeka je razmatrana ta pojava u ženinom tijelu i duhu.Stari dobri Hipokrat ju je nazvao 'menstrualna melanholija'.Kakva bola melanholija,ovo je ravno šizofreniji?!Dok bezbroj hormona dostiže svoje 'pikove' moj duh luta od blagih neuroza do ozbiljnih psihoza.Čista šizofrenija,kad vam kažem.U pojedinim momentima ne mogu ni samu sebe da podnesem,a kamo li nekog drugog!I zašto uopšte ne budemo pošteđene tih nekoliko dana,da nas niko ništa ne pita,da ne moramo ništa da radimo,niti da osjećamo?Baš bi bilo divno.Svima bi bilo lakše.Ovako ne znam šta mi teže pada:ovolika psihička neuravnoteženost;promjena raspoloženja iz minuta u minut;razdražljivost;letargija ili konstantna naduvenost;stomak kao u četvrtom mjesecu trudnoće;poprsje,koje se niušta ne može spakovati;gubitak čula okusa,a pritom neutaživa glad ili tolika istančanost čula mirisa,da na kilometar mogu osjetiti da je neko juče pržio ribu.Jednom riječju UŽAS!Prokletstvo ženskog roda.Nekako bi se čoviječanstvo izborilo,da je samo PMS u pitanju.Da ne postoje i MS i PostMS.Sve u svemu,prijatna sam i normalna 5 dana mjesečno.Nije ni to za baciti.SAPIENTI SAT!Treba ih samo  iskoristiti.

Нема коментара:

Постави коментар