петак, 13. јануар 2012.

Tebi voljeni II


Onako kako si nenadano
došao u moje snove,
ostani radi počasti ljubavi moje.
Nisam ja vamp,nit'dženetska hurija,
svojevoljno sam te zavela,
po samom pravu te zavoljela.
Nisam ti ljubavnica,nisam Mesalina,
svojom voljom prihvati me,
ispravi greške života moga.
Među zidovima ove duše
samo tvoje ime spava
za sad,
htio-ne htio.
Biće tako i za godinu,
jer si mi lijek,
životna snaga od danas.
Svojim uzmakom
stavljaš me na ispit,al'
pametnome dosta,
jer nisam ni skeptik,ni stoik,
jer ne volim badava.
Želim biti tvoja silfida,
tvoj zavijet samom sebi.
Da za nas spajanje
traje vječno.
Možda je moja ljubav
samoubivstvena,
no htijenje što dolazi iznutra,
traži
da me vodiš kroz Stiks,
kao duhovni pokretač,
viša sila.
Neću dozvoliti da ikad bude
svakom svoje,
biću ti ljubovca,
sjeti se da ćeš umrijeti,
zato me voli.


*MESSALINA-bestidna,drska i sladostrasna žena uopšte (slobodan prevod) istorijska ličnost
*silfida-ženski vazdušni duh,vila,nježna i ljupka žena

Нема коментара:

Постави коментар