среда, 29. фебруар 2012.

29.februar-pa šta!?

Smatra se rijetkošću!Čudne mi rijetkosti.Ima mnogo rijeđih i bitnijih stvari,pa živimo s njima svakodnevno,a ne svake četvrte godine.I koliko ih uopšte doživimo i proživimo na pravi način?Većine se i ne sjećamo.Pregledala sam malo Wikipediu,da vidim ima li išta pametno,vezano za današnji datum.Samo se deprimirah.Osim par rodjenja,sve nešto 'budi bog s nama',razaranja,odvajanja,ratovanja,bombardovanja..........E jeste vala baš za pamćenje.Ustanovljen je i kao Dan rijetkih bolesti.Valjda zbog simbolike.Žalosno!Rijetkih bolesti i oboljelih od njih ima i previše,da bi im se posvetio samo jedan dan,svake prestupne godine.
Za ovih 40 godina,koliko dišem na ovoj planeti,ne pamtim niti jedan od tih 10 proživljenih.Dobro,možda ću zapamtiti ovaj.Ali samo iz razloga,što mi je bio povod da napišem nešto i da time podignem rejting čitanja mojih žvrljotina,na cifru 1000.Joj,kako dobro zvuči!(O toj podlosti ne bih dalje ).......No,ako se to ne desi,mogu ga upamtiti po neuspjehu.Ma ni to ne mogu.Ne pamtim takve dane.Ako se desio neuspjeh,nije ni bitno koji je datum bio.Bitno je da je prošao i da se ne dešava često.Da bude rijetkost.
29.februar-pa šta!?Sutra je 1.mart,a onda još 20 dana i proljeće,rođendan mojoj djevojčici...to mi  jedan za pamćenje!

Нема коментара:

Постави коментар