среда, 20. јул 2016.

LAKO TI JE

Lako je tebi dok ja postojim
i svaki uzdah tvoj,svojim uzdahom
dok brojim.

A ovih godina roj,što nam se zbio,
k'o da je vjetar južni
pod svoj šešir skrio.

Lični pjesnik tvoj sam,
vidar što rane  vida,
prorok srećnih dana,bez i malo stida.

Zvjezdano nebo što sudbinu  kroji,
ratnica ljubavi,požude,strasti,
munja i grom za grijeh svaki.

Od svile i kadife postelja tvoja,
ram za dušu i luka spasa,
teška kotva na dnu okeana.

Baršunasto pero slobodne ptice,
saputnik tvoj sam,na putu bez kraja,
anđeo pali,prognan iz raja.

I zločin i kazna,sve sam u jednom,
zemlja i vazduh,vatra i voda,
magnovenje i san pusti.

Sudbina nikla s kamena gola,
hladni vir modre vode
i java čista k'o Sunca oganj.

Lako je tebi dok ja postojim
i svaki uzdah svoj,tvojim uzdahom
dok brojim.

                                                             Kruševac,20.07.2016.

Нема коментара:

Постави коментар